Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike

2 deltagere

Go down

Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike Empty Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike

Indlæg  TaCo]spike Tors Maj 22, 2008 4:35 pm

Angel Arena er simpelt, men sjovt. Det er en hero arena . Spillet er meget simpelt
'

trin 1: vælg en hero: en god hero er Spike, lord of the realm, Blademaster, Giant blademaster rokhan, panda m.m.

Trin 2 nak folk: Du går ud og nakker andres heros pas på ikke at komme for tæt på modstanderens base vis du gør det er der anti camp towers der dræber dig. FOr at få penge kan du nakke monstre der spawner 8 steder på mappen til at starte med er monstrene lvl 1-5-10, men efter 10 min er de 15 20 25 og så efter 20min 30 31 32 33

Trin 3 vis du gerne vil havde en bedre hero kan du købe essence der kan købes på din base. Du kan også købe nogle speciele i secret shop der er i venstre hjørne af mappen du kan komme de til ved at sige god doesn`t exist så kommer divine god frem derefter går du ind i midten af banen under lynet.

ps Husk at købe tomes Agility er de bedte da de for dig til at slå hurtigere.
TaCo]spike
TaCo]spike
Kodo Beast
Kodo Beast

Antal indlæg : 91
Age : 30
Geografisk sted : på en stol foran en skærm, et sted i Danmark, kaldet hellebæk.
Registration date : 01/04/08

http://www.watching-grass-grow.com

Tilbage til toppen Go down

Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike Empty Sv: Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike

Indlæg  icefrog. Tors Okt 16, 2008 2:45 am

godt med detaljer

fedt, påtrods af uendeligmange stavefejl Very Happy
icefrog.
icefrog.
Troll Batrider
Troll Batrider

Antal indlæg : 39
Age : 30
Geografisk sted : Danmark - Stor København - Lyngby
Registration date : 26/02/08

Tilbage til toppen Go down

Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike Empty Sv: Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike

Indlæg  TaCo]spike Fre Nov 07, 2008 5:56 pm

Måske et lidt sent svar, og jeg kan godt huske da jeg skrev det. vi havde fået fri den torsdag og jeg havde været længe oppe til en 6-7 om morgenen og jeg skrev det vidst nok omkring kl 12 torsdag
TaCo]spike
TaCo]spike
Kodo Beast
Kodo Beast

Antal indlæg : 91
Age : 30
Geografisk sted : på en stol foran en skærm, et sted i Danmark, kaldet hellebæk.
Registration date : 01/04/08

http://www.watching-grass-grow.com

Tilbage til toppen Go down

Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike Empty Sv: Angel Arena anbefalet af EaTT.Spike

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum