Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vampirism Fire - Anbefalt af mig.

2 deltagere

Go down

Vampirism Fire - Anbefalt af mig. Empty Vampirism Fire - Anbefalt af mig.

Indlæg  Schaefern-xD Tors Maj 08, 2008 1:04 pm

Jeg ville stærkt anbefale at spille Vampirism Fire, da det er en meget fun map.
Følgende grunde:
Du bliver udfordret på alle punkter i denne map.
Der er 2 teams:
Vampyrene
&
Menneskene

Når du er menneske skal du:
Bygge en base, hvor du hugger træ. (træerne bliver aldrig fældet)
Når du har skaffet dig et tilpas beløb af træ, kan du begynde at bygge dig t forsvar med en mur, og derefter tårne til at dræbe vampyrene med.
Gold er en meget vigtig ting når du er et menneske, dette skaffer du dig ved hjælp af din Slayer. (Din hero som du skaber ved hjælp af din bygning)
Måden at skaffe Gold på:
Når en vampyr er inde i en af dine venners base, kommer der nogle gange en ting ud af de bygninger eller arbejdere som vampyren ødelægger/dræber.
Denne ting er oftest 1 gold værd, dog er den også nogle gange 3 gold værd.
Nu teleportere du dig så hen til stedet med din slayer, og samler tingen op, hvorefter du hurtigt teleportere dig ind til midten på mappen igen, hvor du kan sælge tingen, og nu har du så skaffet dig et gold.
- Eller du kan vente 15 minutter på at skaffe dig et gratis gold.
Med et gold kan du:
Bygge en bygning, der giver dig adgang til nye opgraderinger af murer, eller nye tårne, der er meget mere holdbare/stærkere end før, for at sikre dig at vampyren holder sig ude af din base.
Når du har dræbt begge vampyrer har du vundet spillet

Som vampyr skal du:
Sørge for at komme ind i menneskernes base så hurtigt som muligt, og dræbe dem, så de selv bliver til et lille mini-vampyr.
Derudover skal du sørge for at:
-
Menneskene ikke skaffer gold, dette undgår du ved at enten samle tingen op når du har ødelagt en bygning, eller dræbt et menneske, eller simpelthen ødelægge den ved at trykke på "a", og derefter "angribe" tingen, nu vil tingen med garanti være væk, og på denne måde sørger du for at menneskene ikke bliver for stærke med deres baser.
- Købe ting inde på midten,
Dette er en meget vigtig ting at du husker, altid købe Urn's of Dracula, da den vil give dig 25 gold hvert minut. Husk også at købe tomes til 250 Gold for at blive meget stærkere.
Når du har dræbt alle menneskene, har du vundet spillet.

- Husk som menneske at: Spillet er et teamgame, som human skal du altid give et gold væk til et svagt menneske, hvis du er meget overlegen med f.eks. 25 gold på dig.
- Husk også som vampyr at: Her at det også et teamgame, i skal altid huske at arbejde sammen om at bekæmpe et menneske, som er blevet for stærkt med sin base til én vampyr. Da bliver i nødt til at arbejde sammen.

Nu har i lært de grundlæggene regler for dette game, hvis i har læst det ordentligt igennem.
Jeg håber at i har lyst til at prøve det nu, god fornøjelse, og hav det nu sjovt ; )
Schaefern-xD
Schaefern-xD
Shaman
Shaman

Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Danmark - Jylland - Kolding
Registration date : 04/05/08

Tilbage til toppen Go down

Vampirism Fire - Anbefalt af mig. Empty Sv: Vampirism Fire - Anbefalt af mig.

Indlæg  TaCo]spike Tors Maj 22, 2008 8:32 pm

lyder godt jeg skal helt klart prøve den.
TaCo]spike
TaCo]spike
Kodo Beast
Kodo Beast

Antal indlæg : 91
Age : 30
Geografisk sted : på en stol foran en skærm, et sted i Danmark, kaldet hellebæk.
Registration date : 01/04/08

http://www.watching-grass-grow.com

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum