Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ny i eatt (cnowalls)

4 deltagere

Go down

ny i eatt (cnowalls) Empty ny i eatt (cnowalls)

Indlæg  Cn0W4lls Man Apr 28, 2008 6:41 pm

Hej jeg er ny i eatt og ville lige sige hej óg hvem jeg er!

hele wc3 historien er måske lidt indviklet men jeg startet med at spille næsten lige da RoC kom ud til ca et år efter the frozen throne kom ud

undervejs spillet jeg med navnet FCKowner (i skal lige huske på det mange år siden så var ikke så klog dengang) og FCKandDON jeg spillet i clan fur som havde en del rank og furial.ragers som var min ven's storebror han var den på b-net der havde flest wins dog abuset han ret grumt!

Men da jeg stoppet begyndte jeg på Counter Strike i kender nok ikke de forskellige klaner så godt med undtagelse af vCt som jeg spillet på et slags ungdomshold for da jeg var ok mates med 7ri!

nok om det faktum er at jeg har spillet cs som der efter min mening stiller højere krav til hardware så hvis nogle har spørgsmål om køb af nyt gear er jeg klar på at hjælpe da jeg er ret godt inde i hvad der kan bruges!

udover det vil spørge om den her hjemmeside er en i regner med vil blive vores faste det næste lange tid eller om jeg skulle få nogle mates fra CS til at mixe en fed en sammen til os? Jeg kender nogle der kan lave både logo hjemmeside og faktisk alt vi har brug for! ikke for at disse hjemmesiden jeg syntes bare den virker uoverskuelig det kunne være fedt med en hvor man kunne se news om klanen på forsiden og vores resultater og alt det der!

udover det håber jeg at man kunne lave en aftale at dem der ikke er så gode til ladder games men er i klanen fordi de gode til dota kunne lave ny account hvis de nu havde 5-50 score så det ikke gik udover klanens stats!

Jeg håber foreslagene blir taget seriøst og bare skriv hvis der er noget

Cn0W4lls
Peon
Peon

Antal indlæg : 6
Registration date : 28/04/08

Tilbage til toppen Go down

ny i eatt (cnowalls) Empty RE: ny i eatt (cnowalls)

Indlæg  Zeratul001 Man Apr 28, 2008 6:46 pm

med hensyn til clan stats så er der ikke noget problem, det er trods alt derfor at der rangs kaldet Peon og Grunt.

Zeratul001
Raider
Raider

Antal indlæg : 58
Age : 30
Geografisk sted : Denmark - Broenshoej
Registration date : 13/03/08

http://www.zeratul001.multiply.com

Tilbage til toppen Go down

ny i eatt (cnowalls) Empty Sv: ny i eatt (cnowalls)

Indlæg  Chri[sS] Man Apr 28, 2008 7:04 pm

Go ide med at skriv lidt info om dig selv Smile !

TJo - hvis du kan fixe en hjemmeside ville det da skam være lovely Smile -
mht stats - vi er ikke kun en ladder clan, der kun tager 70%+ aka's ind -
så det kan der nok ik rettes så meget på.
Chri[sS]
Chri[sS]
Chief
Chief

Antal indlæg : 256
Age : 33
Geografisk sted : Danmark - KBH
Registration date : 22/01/08

https://claneatt.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ny i eatt (cnowalls) Empty Sv: ny i eatt (cnowalls)

Indlæg  Cn0W4lls Man Apr 28, 2008 7:11 pm

Jeg har heller ikke ligefrem 70% Smile

det med grunt og peon.. peon tæller ikke på statsne? For hvis ikke vidste jeg det ik Smile

jeg håber bare der er nogle der er lidt ambitøse omkring dota og ladder og håber vi kunne få flere af dem? Altså er der nogle krav til members eller kan man godt komme med bare fordi man er flink? Syntes godt i kan skrive lidt om det herinde Very Happy:D:D

Cn0W4lls
Peon
Peon

Antal indlæg : 6
Registration date : 28/04/08

Tilbage til toppen Go down

ny i eatt (cnowalls) Empty Sv: ny i eatt (cnowalls)

Indlæg  Chri[sS] Man Apr 28, 2008 7:20 pm

Clan EaTT har det mål at være den mest aktive clan - som vi os er Smile

http://www.valhallalegends.com/spht/clangnome/?id=stats

Så hvis man bare er aktiv og kan opføre sig ordentligt - så er man velkommen.
Men som du nok kan se her på forumet - så prøver vi på at få lavet Dota og Ladder Teams.

Og man bliver bar grunt efter 1 uge Smile
Chri[sS]
Chri[sS]
Chief
Chief

Antal indlæg : 256
Age : 33
Geografisk sted : Danmark - KBH
Registration date : 22/01/08

https://claneatt.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

ny i eatt (cnowalls) Empty Godt initiativ

Indlæg  Manish Gupta Man Apr 28, 2008 9:07 pm

Cn0W4lls skrev:Hej jeg er ny i eatt og ville lige sige hej óg hvem jeg er!

hele wc3 historien er måske lidt indviklet men jeg startet med at spille næsten lige da RoC kom ud til ca et år efter the frozen throne kom ud

undervejs spillet jeg med navnet FCKowner (i skal lige huske på det mange år siden så var ikke så klog dengang) og FCKandDON jeg spillet i clan fur som havde en del rank og furial.ragers som var min ven's storebror han var den på b-net der havde flest wins dog abuset han ret grumt!

Men da jeg stoppet begyndte jeg på Counter Strike i kender nok ikke de forskellige klaner så godt med undtagelse af vCt som jeg spillet på et slags ungdomshold for da jeg var ok mates med 7ri!

nok om det faktum er at jeg har spillet cs som der efter min mening stiller højere krav til hardware så hvis nogle har spørgsmål om køb af nyt gear er jeg klar på at hjælpe da jeg er ret godt inde i hvad der kan bruges!

udover det vil spørge om den her hjemmeside er en i regner med vil blive vores faste det næste lange tid eller om jeg skulle få nogle mates fra CS til at mixe en fed en sammen til os? Jeg kender nogle der kan lave både logo hjemmeside og faktisk alt vi har brug for! ikke for at disse hjemmesiden jeg syntes bare den virker uoverskuelig det kunne være fedt med en hvor man kunne se news om klanen på forsiden og vores resultater og alt det der!

udover det håber jeg at man kunne lave en aftale at dem der ikke er så gode til ladder games men er i klanen fordi de gode til dota kunne lave ny account hvis de nu havde 5-50 score så det ikke gik udover klanens stats!

Jeg håber foreslagene blir taget seriøst og bare skriv hvis der er noget

Godt initiativ at ligesom lige skrive hvem du er og din wc3 historie!

Med hensyn til clanens stats så er jeg vel enig. Men som Zeratul siger kan de jo bare blive demotet til peon Smile

Et logo og en hjemmeside kunne være for fedt! Især et logo, synes nemlig det her forum fungerer meget godt. Men er helt sikker på at det kan blive meget bedre! Så hvis du kunne fixe det ville det være super! Thumbs up

..Manish
Manish Gupta
Manish Gupta
Spirit Walker
Spirit Walker

Antal indlæg : 176
Age : 30
Geografisk sted : København
Registration date : 22/01/08

Tilbage til toppen Go down

ny i eatt (cnowalls) Empty Sv: ny i eatt (cnowalls)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum