Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny Hamachi Server

2 deltagere

Go down

Ny Hamachi Server Empty Ny Hamachi Server

Indlæg  Jokken Lør Nov 15, 2008 5:44 pm

Hej Allesammen.
Nu har jeg længe gerne ville oprette en ny Hamachi server, og det er nu lykkedes mig.

Hamachi er et program som gør det muligt at spille med venner/clanmembers over Local Area Network (LAN)
Dvs. har du en ven som ikke kan gå på b.net. men stadig har internet kan du kombles på Hamachi og spille via LAN samtidig med at andre folk fra b.net. også kan joine. Dette forudsætter selvfølgelig at hosten er på Battle.Net.

Hamachi kan lave et passwordbeskyttet netværk der virker som et lokalt netværk, men som i virkeligheden kører over internettet.
Når man installerer Hamachi, får man et nyt virtuelt ”netkort” på sin pc. Herefter opretter man sit eget netværk med navn og password, og nu kan ens venner installere Hamachi og forbinde til samme netværk, ved hjælp af dette navn og password. Når det er sket, tror pc’en at der nu er et lokalt netværk med pc’erne koblet sammen.

1) Download Hamachi her http://www.filehippo.com/download_hamachi/
2) Installer programmet
3) Åbn det og indtast navn
4) Opret forbindelse til serveren. Navn: ClanEaTT / Password: EaTT
5) Åbn LAN i Warcraft

Nu skulle du kunne se de games dine venner laver og b.net.
OBS: For at Hamachi virker skal i have samme version af Warcraft III. Jeg anbefaler at man updater Warcraft før man begynder.
Håber at i får glæde af det.

Good Luck // Shaman Jokken
Jokken
Jokken
Peon
Peon

Antal indlæg : 7
Age : 31
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 28/09/08

Tilbage til toppen Go down

Ny Hamachi Server Empty Sv: Ny Hamachi Server

Indlæg  Manish Gupta Lør Nov 15, 2008 7:16 pm

Jokken skrev:Hej Allesammen.
Nu har jeg længe gerne ville oprette en ny Hamachi server, og det er nu lykkedes mig.

Hamachi er et program som gør det muligt at spille med venner/clanmembers over Local Area Network (LAN)
Dvs. har du en ven som ikke kan gå på b.net. men stadig har internet kan du kombles på Hamachi og spille via LAN samtidig med at andre folk fra b.net. også kan joine. Dette forudsætter selvfølgelig at hosten er på Battle.Net.

Hamachi kan lave et passwordbeskyttet netværk der virker som et lokalt netværk, men som i virkeligheden kører over internettet.
Når man installerer Hamachi, får man et nyt virtuelt ”netkort” på sin pc. Herefter opretter man sit eget netværk med navn og password, og nu kan ens venner installere Hamachi og forbinde til samme netværk, ved hjælp af dette navn og password. Når det er sket, tror pc’en at der nu er et lokalt netværk med pc’erne koblet sammen.

1) Download Hamachi her http://www.filehippo.com/download_hamachi/
2) Installer programmet
3) Åbn det og indtast navn
4) Opret forbindelse til serveren. Navn: ClanEaTT / Password: EaTT
5) Åbn LAN i Warcraft

Nu skulle du kunne se de games dine venner laver og b.net.
OBS: For at Hamachi virker skal i have samme version af Warcraft III. Jeg anbefaler at man updater Warcraft før man begynder.
Håber at i får glæde af det.

Good Luck // Shaman Jokken

Jeg håber ikke du har arbejdet længe på at få en server op at køre men har tænkt det længe Razz. Det tager jo ikke mere end to sek.

..Manish
Manish Gupta
Manish Gupta
Spirit Walker
Spirit Walker

Antal indlæg : 176
Age : 30
Geografisk sted : København
Registration date : 22/01/08

Tilbage til toppen Go down

Ny Hamachi Server Empty Manish

Indlæg  Jokken Søn Nov 16, 2008 8:06 pm

Haha nej det har du ret i. Sagen er den, at Hamachi har haft overlast på deres server, så man derfor ikke kunne oprette en server.
Mht. oprettelsen af serveren kan jeg kun give dig ret. Det tager ikke lang tid Very Happy
//Jokken
Jokken
Jokken
Peon
Peon

Antal indlæg : 7
Age : 31
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 28/09/08

Tilbage til toppen Go down

Ny Hamachi Server Empty Sv: Ny Hamachi Server

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum