Clan EaTT
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

RE: Nye Shamaner Søges! IGEN!

Go down

RE: Nye Shamaner Søges! IGEN! Empty RE: Nye Shamaner Søges! IGEN!

Indlæg  UnKnowNDotAGame Fre Dec 05, 2008 3:12 am

Navn/efternavn: Louis Christensen

Alder/Fø'z 30-06-1993 / 15 atm.

Sted: København 2400.

Skolen: Går på privat skole nede ved Svanevej nede ved siden af HA Uhh Smile.

Shaman emne: Grunden til jeg skriver denne her ansøgning for at blive shaman er for at holde alt muligt shit ude af channel som fx. Hvis der sker nogle konflikter eller sådan noget eller hvor folk kalder hinanden shit ting så er jeg der. Så at holde channel rent for sådan noget er det jeg vil bruge det til.

Wc3: Har ikke så meget forstand på computere og sådan noget. Men hvad DotA angår & DotA-League ved så ikke om i har en clan over der eller om i har været med i en Pick league før men hvad ved jeg. Men sådan noget er jeg god til at få fixed så vel som CW's & FW's. Og hvad games angår så kan jeg godt li' at spille DotA / WMW / Footy / Pudge Wars. Og hvad extra CD-keys kan jeg garanteret godt skaffe D2 cd-keys & Wc3 Cd-Keys.

Temperament: Jeg kan godt have et stort Temperament engang imellem. Men så går der lige et par minutter før jeg køles ned igen. Ellers er jeg sq helt cool.

Accs: Nogle af jer kender mig måske i forvejen eller måske ikke. Men det vil i jo få at se her. Accs. KrypeR / ImKrypeR)UpWnD / TeleWonder / Og nuværende. UnKnownDotaGame

Andet: Spørg endelig.

Udvikle Clan EaTT / Det vil jeg helt og ad deles være med til at gøre.
Være interreseret i Clan EaTT / Det er jeg altid.
Være moden til at håndtere uvidende medlemmer / Kan håndtere alle. Selv medlemmere.
Holde Clan EaTT på toppen af mest aktive claner / Well. Jeg vil få det til at blive det.
Holde member tallet på 100 / Kan tælle hver dag hvis det skal være.
Recruite members mindst 1 gang om ugen / Fra grunt til peon og omvendt?
Kicke inaktive members - 7 dage offline / Self. Der er jo ingen grund til de er i clan så hvis de er 7 dage offline altså ?
Holde dig meget opdateret i forumet / Det skal ske.
Være mega super meget aktiv på Wc3 3-4 dage om ugen / Er aktiv hver dag. Og hvis i skal bruge mine tider når jeg har fri fra skole hvis i needer mig kan i spørge.
Være over 15 år / Se alder øverst.
Komme på forbedringer til Clan EaTT / Yep. Tænke det vil jeg gøre.
Få channel mere aktiv / Det vil jeg gøre mit bedste for.
Være troværdig/ærlig / Er altid ærlig. Og man kan tro på hvad jeg siger og holder altid mit ord.
Have tid til at snakke med members - skippe et game nogle gange / Det er jeg villig til at gøre.
Være ansvarlig / Er altid ansvarlig.
Kunne finde ud af forumet - hvordan man retter og adder i det / Det har jeg lidt tekniske problemer med stadig.
Have Mobil/Skype/VT/MSN el.lign (så vi andre admins kan komme i kontakt med dig) / Har Mobil, Skype, VT, MSN, TS2.

Mvh. Louis Simon Christensen
UnKnowNDotAGame
UnKnowNDotAGame
Peon
Peon

Antal indlæg : 5
Age : 30
Geografisk sted : København 2400
Registration date : 23/09/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum